Czym jest identyfikacja wizualna marki?

Czym jest identyfikacja wizualna marki?

Często posługujemy się pojęciem identyfikacji wizualnej firmy. A czym ona właściwie jest, jakie są jej elementy i jak pomaga w biznesie?

Jest to sposób prezentowania firmy w postaci określonego wizerunku, np. poprzez logo, typografię, kolorystykę. To swego rodzaju ubranie, dzięki któremu marka staje się rozpoznawalna i budzi konkretne, oczekiwane skojarzenia u odbiorców. Składa się z wielu elementów, a kluczowym atrybutem, jaki powinna posiadać dobrze zaprojektowana identyfikacja jest spójność.

Od czego zacząć budowanie identyfikacji wizualnej marki osobistej?

Oto podstawowa checklista budowania spójnego wyglądu firmy – właściwa dla każdej działalności.

  • Typografia.
  • Paleta kolorów.
  • Logo.
  • Wizytówka.
  • Strona WWW.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *